søndag 17. august 2014

Lillesøster

Nå er visst sommeren over. 

På torsdag dro jeg og familien min til Trondheim. Jeg hadde hørt snakk om en lillesøster...


Jepp, ganske riktig. Jeg har fått meg ei lillesøster. Hun heter Lilja. 


Her er vårt første møte etter at vi kom hjem. 


Hun er litt hyper...


men hun er veldig glad i mat, så når det vanker godbiter, sitter hun i ro...


Hun tar lekene mine...


og spiser maten min...


...og jeg lar henne få lov, for da kan jeg spise valpefôret hennes etterpå...


Hun finner de utroligste soveplassene....


og hun er visst veldig skjønn...


Hun har bodd her i tre døgn nå, og i dag fikk hun lov til å ligge i senga mi.
Jeg tror det blir greit å ha en lillesøster som Lilja. 

-Stella-




1 kommentar:

  1. Så herlig å se at Lilja får ligge i senga! Det må vel bety at hun er godtatt nå :) <3 Linnette/@mobilin ;)

    SvarSlett