mandag 17. mars 2014

Collager av livet innendørs siden sist

Nå er det ikke sånn at Dronning Fjellrose ikke tar bilder av meg. Hun har helt dilla på bilder og instagram, så det er der hun bruker tiden sin. Jeg er stort sett med i hver en collage hun lager. Nedenfor ser dere bilder av meg siden sist. (Sammen med masse interiørbilder, siden hun også har helt dilla på interiør). Men det får dere bare være overbærende med. 


Jeg er med der det skjer. Da Turnprinsessen laget belgiske vafler for første gang, var jeg med. 


Når Dronning Fjellrose dekker bord og skal ha besøk, er jeg med. 


Når hun sitter og lager collager på iPaden sin er jeg med. 


På de fleste bildene er jeg med. 
(Når jeg har sovet lenge, og kommer for å få kos og oppmerksomhet er hun alltid framme med iPaden for å ta bilde av meg.)


Når familien slapper av og koser seg, så slapper jeg av. Jeg nyter stillheten i huset når alle de fire menneskene mine er hjemme. 


Dette er noen av inne-bildene siden sist. 
Tur-collagene skal dere få se en annen dag:)


(Ja!!! Dronning Fjellrose har resignert, jeg FÅR lov til å ligge her) 


PS. Hvis dere har instagram (eller followgram) kan dere gå inn og følge dronningfjellrose der, da får dere se bildene våre fortløpende:) 


-Stella- 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar